Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, December 27, 2010

Ambik tahun depan boleh?


Tadi saya pergi tempah Rubber Stamp untuk anak2 saya.
rm20 untuk satu,dah tempah dua, rm40 lah jadi nya.
Apa mahal sangat tauke...
Ringan mulut lak nak komplen.
"Mau angkat sikalang,itu pasai lah manyak mahal lo"
Laa..kalau saya ambik petang harga lain ka?
"Of course la cikgu, kalau ambik ini ptg manyak murah, rm12 saja."
Kalau ambik esuk?
"Kalau esuk mau angkat, kasi cincai rm8 saja..esuk ptg ok?"
Jap,jap...
Tak nak lah tauke....
Saya ambik minggu depan saja lah,
mana tau kut dpt dgn harga 40 sen jer...
Hehehehee...
Saya tgok tauke Cina tu garu kepala.
Cepat2 saya ke kereta,
mana tau kot dibalingnya pencetak tu,
mau nya tak benjol.
Sorry tauke, saya acah aje lah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...