Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, December 9, 2010

♦- I hope... - A letter from Mom and Dad }}


Sanggup tak....?
Boleh tak...?
Mampu tak...?
Kita menuju ke arah tu..Semakin hari semakin dekat...
Kita berserah pada Allah, macam mana nasib kita jika di panjangkan usia nanti.
Kalau di beri pilihan, saya tidak mau begitu, tidak mau menyusahkan orang lain,
Cukuplah usia yang mana ada...
Biarlah kita berundur sebelum kita menjadi beban.
Tapi Tuhan tahu yang terbaik untuk saya
Doa saya hanya lah..
"Tuhan, panjangkan lah umur saya jika itu yang terbaik untuk saya tetapi jika mati itu yg terbaik untuk saya maka saya redha..."

1 comment:

Anonymous said...

Very touching video...

Bila dewasa, kita selalu sibuk nak jadi ibu bapa yang terbaik untuk anak2 tapi selalu terlupa untuk jadi anak yang baik pada ibu bapa. Wallahualam...

-Silent Reader-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...