Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, December 29, 2010

Nobody but you!

Bila masa pulak saya kahwin dengan orang Korea ni?
Tiba2 kat rumah saya ni ada budak Korea dua orang.
Tak pernah ingat ada melahirkan bayi Korea.
Anak2 gadis saya ni rupanya nak bersalin kulit.
Perasan yang mereka tu orang Korea kut
Walau awak tu ada iras orang korea, tapi awak tu Malaysian k.
Jangan nak ngada ngada, terikut2 style orang Korea
Tak tau pulak tiba tiba dah tukar nama.
Dasyat....Dasyat...
Tadi saya masuk bilik dua anak gadis saya.
Terkejut saya..Ini bilik siapa nih?
Makluk dari Korea memenuhi setiap ruang.
Di Skrin desktop tu tersenyum budak korea mana tah.
Di almari, di cermin, di fail dan segenap tempat ada Yuri, Hara, Narsya, juyeon, Sori, Nichkhun dan entah apa apa lagi.
Lagu hits Kumpulan dari Korea yg tak saya fahami berkumandang.
Channel 391 Astro menjadi pilihan.
Aduhhhhhhhh....Fening, fening.
Ok, sebelum bukak sekolah ni make sure kemas balik bilik ni.
Jangan ada satu makhluk Korea pun kat sini.
Poster dan apa2 yg berkaitan tak di alu alukan.
Kimci ? Kimci boleh di runding.
Kembalilah menjadi Anis dan Iffah.
Korea korea tak main k.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...