Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, December 26, 2010

Tak Kisah.

Lawa tak?
Hanya 5 hinggit untuk semua.
Murah giler.
Tapi tak semua orang dapat beli benda ni.
Orang2 tertentu saja.
Orang mcm saya saja.
Saya ni tak kisah, kedai bundle ke, second hand ke semua saya redah.
Ini saya dapat kat kedai barang terpakai..
Sanggup singgah?
Ada kekawan saya menjebihkan bibir bila saya ajak ke kedai bundle.
Tak ada class lah kan.
Segan, takut orang kenal kereta kita yang parking depan kedai begitu.
Saya tak kisah..Duit saya suka hati saya lah nak masuk kedai class mana pun.
Tak kan hilang bisa ular menyusur akar.
Lagi pun saya tau saya tak ada bisa pun.
Saya susur segala tempat..Hobby.
Ada jugak lah kawan2 yang sekepala.
Tak kisah berdebu berabuk menggali dalam timbunan 'junk'.
Saya kalau ke kedai bundle pakai simple2 jer.
Pernah sekali tu, ada sepasang kasut Clark hampir sama dgn yang kat kaki saya.
Ada Makcik tanya, Kasut saya ni beli kat sini jugak ke? harga berapa?
Kalau saya cakap harga kasut saya yang di beli di London tu mesti dia tak caya.
Apa apa lah makcik...
Esuk nak ke sana lagi..
Sapa nak ikut...Jommmmmmm!

1 comment:

Faiz Nasir said...

mano cikgu? keda perabot ko keda gapo?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...