Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, December 15, 2010

You made me Mad.......Real Mad!

Kalau saya suratkan apa yang tersirat di hati saya di waktu ini, tentu ada hati yang akan terasa..Jadi demi menjaga hati orang lain, biarlh saya pendam saja..
Kalau ikutkan hati saya tanpa memikirkan orang lain, saya rasa bukn setakat saya luahkan saja, mungkin saya boleh nangis guling2, hentak2 kaki lagi...
Apa tidak nya, dah lama saya cuba jinakkan kesal saya, marah saya, rajuk saya..Memang saya berkecil hati..memang!
Biarlah, saya tidak ingin rosakkan mood saya dan keluarga saya yang sedang mengira hari untuk menyambut ahli baru dalam keluarga saya.Bila tengok betapa cerianya semua ahli keluarga saya, sedikit sebanyak saya turut terhibur. Saya ketepikan dulu soal hati saya, bukan tak biasa terluka pun, forget it k! Lagi pun bukan boleh ikutkan sangat desakan hati ni, tak pasal2 jadi tak waras yang sementara.
Ok, ok..Think straight, use ur brain..Itu yang terbaik untuk semua.Yang terbaik untuk saya adalah BERSABAR.
Get back to work..Simpan dulu tangisan.Senyummmmmmmmmmm.

1 comment:

Makcu B said...

Masa kat Kedah dulu tak hujan, kenapa pulak kat Kelantan nak hujan? Jom sama-sama tolak hujan ke lain-lain kawasan buat sementara waktu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...