Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, July 25, 2019

Nak mengadu

Tau dan yakin
Hanya Allah sebaik tempat mengadu.
Sentiasa mengadu pada Dia.
Tapi
Sebagai manusia yg byk kelemahan,
byk kekurangan...
Ada ketikanya,
hati nak mengadu pada sesama insan.
Boleh pandang ke dalam mata
Boleh menangis bersama
Bukan untuk selesaikan apa yg kusut,
sekadar nak telinga yg mendengar.
Nak rasa ada yg ambik peduli.
Tu aje....
Tapi takper lah...
Dah tak ada tempat mengadu ni,
Mengadu pada blog pun boleh.
Nama pun blog, tempat bercerita kannnn.
Ok, hari ni nak mengadu satu jer.
Duhai blog,
Aku ni sedang lapar tapi dah dekat 1 pagi ni.
Tak eluk la makan waktu ni.
Lagi pun malas nak masak, kotorkan dapur.
Perut asyik signal nak mogok jer..
Haduhhh...patut makan ke tidak?
Peti ais dekat jer tuh...
Hai la perut.....

2 comments:

Seri Kandi Di Tanah Jauhar said...

Hahahhaa.. Lapar pukul 1 pagi, kalau tak tahan sangat masaklah megi. Tapi kalu sy, tarik selimut tido.. Hehehe

DonnaSha said...

Godaaaaaaannnn...

La.. laa.. laaaa.... sambung tido balik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...