Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, July 5, 2019

Tolong laaa

Aduh mak sakit nyer..
Rasa2 esuk makin sakit
Lusa sah menggelupur sakit.
Jangan suruh saya jumpa dentist.
Takooooooot!
Selagi boleh tahan saya tahan.
Kecuali bila sakit dah nak pecah kepala,
baru saya gi ngadap dentist lah
Nak buat camna ni selain cabut?
Cabut gigi tu last sekali..
Sebelum tu tolong laaaaa
Apa nak buat?
Ubat apa?
Kalau boleh nak yg boleh sembuh terus.
Hari ni baru mula sakit berdenjut dan ngilu yg amat.
Gigi geraham yg tercabut tampalan.
Berlubang.
Please please please.......
Ubatkan gigi saya ni...
Kalau dah sakit gigi tak leh buat kerja lain.
Punah mood.
Wahai insan2 yg baik hati, tolong laaaa
Apa ubatnya?
Apa penawarnya?
Jgn sebut klinik pergigian.
Tu saya pun tau tapi
TAKOOOOOTTTTTTTTTTTT!

4 comments:

mokja said...

Kesiannya. Gurgle dgn listerin original.Racik panadol kecil,tampal dlm lubang.Mudah mudahan.

Granny Hani said...

Tq mokjadeandell

Cahaya kebaikan said...

Tumbuk bunga cengkih sehingga lumat menjadi serbuk. Tampal kat lubang tuh. InsyaAllah leeegaaa

Kak Rose said...

boleh jer nak tolong... tapi tolong la g dentist,tampal balik lubang tu. Insya Allah hilang lah sakit tu...Ampooonnnnn!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...