Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, July 13, 2019

Sakit sikit saja.

Selalu pun macam ni.
Kalau tak sihat sikit, tekanan darah cepat turun.
Pastu mula la rasa pening, berpeluh peluh dan mcm confused gitu.
Kena baring, kalau paksa diri bergerak sana sini rasa nak pitam.
Pernah pitam pun.
Bukan penyakit baru ni, zaman sekolah lagi..
Saya lah juara pitam kalau assembly lama sangat.
Kalau berjemur di padang tengah panas, sukan ke, saya la yg rosakkan majlis.
Sampai sekarang kalau jumpa kawan yg berpuluh tahun tak jumpa,
Ayat mukadimah mereka mesti lah..
"Ohh, hani yer...ingat ingat lagi..yg selalu pitam tu kan?"
Takper lah sekurang kurangnya ada trademark.
Hani si kurus pucat yg suka pitam!
La ni tak kurus dah..
Pucat pun kurang dah...
Hanya pitam tu yg sekali sekala ada.
Kelmarin ni tekanan darah saya..
Tido sepanjang hari.letih.mual.
Anak2 suruh makan, mana boleh makan asyik nak muntah jer.
Makin tak makan makin susah tekanan darah tu nak stabil semula.
Mujur pagi ni rasa lebih baik dari semalam.
Syukur, Tuhan bagi uzur sekejap saja.
InsyaAllah hari ni kena qadha kerja2 tertunggak.
Dalam otak duk berkira kira, cerah tanah nanti kena buat ni, ni ni....
Sehari tergendala kerja cukup buat saya resah.
Ni baru kul 4 pagi, sambil tunggu subuh nak ngemas dapur dulu.
Ok, bye....Happy boleh berkhidmat semula hari ni.
Lalalalalala......

1 comment:

Kakcik Seroja said...

Semoga Kak Hani terus sihat. Aamiin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...