Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, December 22, 2019

Pesan mak.

Tau.
Tapi buat jugak.
Peduli hapa, blog kita kannnn..
Suka hati kita lah.
Lagi pun mak tak bukak blog, mana mak tau kita engkar.
Sorry mak yer.
Mak tau tak, bukan orang ramai yg muntah, kadang2 diri sendiri pun nak termuntah jugak.
Tapi dah hobby nak buat macam mana.
Awak tak nak muntah, cepat2 skip entri ni.
Biar saya sorang yg muntah...
Ok bai.





Sebenarnya di blog ni lah tempat saya simpan foto2 saya.
Macam album gitu, abadikan di sini.
Nanti kalau saya dah tak ada, boleh la anak cucu jengok saya di sini.
Album pengganti diri.

1 comment:

Madam N said...

rare pesan mak tuh! hahah. lau i yang tayang muka kat medsos tu mungkinla ramai yg muntah.. lau u x apa kot, al maklumla muka i yg x seberapa ni, tu yg malu nk tayang2.kiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...