Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, January 17, 2021

Matahari dah keluar

 Lama dah saya duk tunggu matahari.

Hari ni tercapai hasrat nak lukis mural di luar rumah.

Matahari cantik memancar.

Boleh la mula melukis.

Ada satu sudut ni, dulu dah lukis mural tapi dah luntur.

Jadi hari ni saya repaint mural tu.

Lukis yg simple2 untuk tutup cacat cela sudut tu.

Sepagi jugak nak siapkan.

At last...taraaaa.....Siap jugak.


Perasan tak akhir2 ni saya duk cerita pasal conteng menconteng saja?

Bukan apa, saya hanya nak sibukkan diri dan cuba alih minda dari duk fikirkan satu hal yg buat saya sangat terkilan. Sangat terhina. Kesal. Marah.

So sorry, please bear with me.

1 comment:

Kakmim said...

As long as akak lupakan malh akak tu.. akak buat apa yg akak suka.. anyway.. byk jugak ruang kt umh akak yg boleh dibuat mural ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...