Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, January 18, 2021

Mencari harga diri

 Akhir akhir ni otak tersumbat.

Tu pasal lah saya asyik melukis.

Mencari damai, merawat rasa.

Payah nak saya kongsi apa yg menyumbat otak saya ni.

Saya sendiri pun keliru.

Betul lah kata orang, hidup ini penuh dgn keputusan yang perlu di ambil.

Sama ada rela atau tidak itu tak penting.

Kalau yang membabitkan hati ni payah sangat sangat.

Tak apalah, saya simpan sendiri dulu, amuk perasaan ni saya kurung dulu.

Sementara tu saya harus terus pamerkan senyum.

Tunjukkan yang saya tak apa apa.

Semoga diri ini kuat.

You can do it Hani.


2 comments:

Perdu Cinta said...

Aamiin. Moga diringankan apa pun rasa yang berat itu.

Kakmim said...

Semoga dipermudahkan semuanya kak.. x baik pendam2 tau.. take care ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...