Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, January 11, 2021

Tak ada masaalah

 Memang pun.

Pkp ke pkpb ke tak jadi masaalah bagi saya.

Ikut jer arahan. Akur.

Untuk kebaikan kita apa salahnya.

Yang salah ialah orang yang tak reti nak patuh sop.

Mereka yang sebarkan virus tu dengan sikap tak bertanggung jawap mereka tu.

Sekarang bila di kuatkuasakan pkp semula mereka gak yang bising.

Itu laa... Bila boleh rentas sempadan negeri, berebut rebut balik kampung.

Berebut rebut beli tiket murah pergi melancong dalam negeri.

Bersesak sesak, berhimpit himpit.. SOP ke laut.

Kan dah padan muka...

Kita ni pkpk ke, pkpb ke, tak ada apa2 pkp ke, memang tak kemana pun.

Duk rumah saja. Kalau keluar pun sekali sekala di persekitaran ni saja.

Tempat orang ramai memang tidak la, memang takut. 

Tu pasal la saya cakap saya tak kisah pkp ke tidak, sama saja.

Rutin hidup yang tak byk beza.

Dunia saya hanya dalam pagar saya. Keluar rumah bila perlu.

Ok lah...malas nak bebel panjang panjang.

Selamat berpkp buat semua anak negeri.

Kita doakan cepat lah hapus wabak ni dari muka bumi ni.

Semoga segala urusan dipermudahkan.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...