Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, October 3, 2021

Buat hal

Ni kereta axia saya ni
Pancit.
Anak saya sedar masa dia keluar semalam.
Bila tengok tayar pancit, dia drive balik.
Tau apa jadi?
Rosak tayar tu.
Kena beli tayar baru.
Tak pasal pasal melayang beberapa keping unggu.
Baru saja saya duk berangan nak beli itu ini dgn duit 'buahtangan' dari somebody.
Dah kena cancel, beli tayar saja lah.
Apa nak buat kan, redha jer laa...

Owk, apasal kau tenung pokok2 tu?
Ya betul aku tak siram hari ni.
Duk kalut dgn tayar kereta.
Takper Owk, petang nanti hujan.
Survive nya pokok2 tu.
Ke kau nak tolong siram?

Haduhhh..waktu ada isu2 macam ni..
Nak sangat bahu tempat mengadu.
Nak cerita saja bukan nak suruh selesaikan masaalah pun.
Hmm...Redha.
Allah sebaik baik tempat mengadu.

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...