Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, October 16, 2021

Bukan senang tau...



Kata Kak Shimah..... 
Bukan mudah nak putuskan hubungan. Tak kira la hubungan persahabatan ke hubungan istimewa. Kadang2 walau berkali kali kita terluka, kita tetap letak harapan yang orang akan berubah. Kita tetap bagi masa untuk mereka lebih hargai persahabatan. 

Kata Kak Shimah lagi..... Kita pun manusia juga, ada kelemahan. Bila dah acap sangat hati terasa tu ada juga rasa nak berundur saja. Bila orang dah tak hargai kita, tak pedulikan kita maksudnya kita dah tak diperlukan. Maka apa yang paling baik dilakukan selain dari berhenti berharap.. 

Betul Kak Shimah...Orang kata jatuh hati tak apa jangan jatuhkan harga diri.Pinggan tak retak nasi tak dingin.

Bila dengar kawan saya cerita begitu terasa alangkah bertuahnya saya kerana kawan2 saya tak ada yang macam tu..Tak kira yg kaya berpangkat ke, yg biasa2 mcm saya ni ke, kalau berkumpul tu memang best...Alhamdullilah.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...