Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, December 27, 2013

Aku hanya nak tidur.....

Aku ini perlukan nyenyak,
mata sudah terlalu rindukan lelap
tapi apa daya ku,
hati masih segar mengumpul rindu,
minda masih mengulang cetak sejarah.luka.
Kiranya terus terusan begini,
aku takut pada rebah yg panjang.
akhir akhir ini tongkat ku sudah retak
langkah makin tempang dan
masa depan makin suram.
Aku tidak tahu lagi untuk apa aku perlu berharap.
sedangkan mimpi relai bertaburan.
Apa lagi yg perlu aku cari di kehidupan ini?
Harapan bahagia berkecai di dalam genggaman.
Bila bersendirian di kepekatan malam begini.
Aku bayangkan indahnya jika aku
mampu pejamkan mata dan terus tidur
selama lamanya.



3 comments:

Nurul said...

Mummy...=(...kuatkan semangat..jaga diri ye..semoga Allah sembuhkan pja spt sedia kala..aminnn

Kak Rose said...

Hani, be strong untuk Ja... lately sebak sangat baca luahan rasa hati Hani.

bukan mudah jadi caregiver yang seperti bidan terjun but u have done ur best untuk ja...semuga semuanya dipermudahkan. Aminnnn

Anonymous said...

Be strong Kak Hani...hati ibu mn yg tak remuk bila anak yg ditatang 27 thn....sekelip mata Allah datangkan ujian yg getir...namun setiap ujian ada hikmahnya...yg pasti jannah tmpt Jaa...tabahkanlah hati sesungguhnya perancanganNya adalah yg terbaik...moga ada sinar utk keluarga kak Hani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...