Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, December 2, 2013

Saya lah ni..

10 perkara yg tak betul mengenai saya.Ada ke patut katanya saya macam ni,
1. Sombong
2. Tabah
3. Gagah
4 Berani
5 Pemaaf
6 Keibuan
7. Loaded
8 Hati hati
9 Matang
10. Mudah ketawa
Salah laaa....Saya sebenarnya,
1, Mudah mesra cuma kena kenal dulu, x reti break the ice saja.
2. Tak tabah mana pon, tu pasal buat acap keputusan mengikut hati
3.Lemah sebenarnya, tak mampu menegakkan kehendak hati, sentiasa buat keputusan tanpa rela.
4. Penakut sangat2...acap mengalah kerana tak suka bersaing.
5, Saya pendendam tapi dalam diam..Api dlm sekam.
6. Jauh dari watak keibuan..Tanya anak2 saya, ibu rimau pun tak mcm ni tau!
7 .Hahaha..loaded with problems! sentiasa broke lah, harapkan tajaan saja.
8. Careless..very careless! ada jer kesilapan dlm hidup
9 Childish lagi tepat...walau usia dah tua tapi kadang2 bertindak mcm budak2.
10..Mudah menangis sebenarnya tapi tak suka nangis depan orang, cuba untuk pamirkan senyum, sentiasa ceria...Menangis dalam hati, menangis sendiri dan menangis sepanjang hidup ini.
Haaa...kan dah cakap, awak tak kenal saya kalau yg 10 di atas rtu tanggapan awak mengenai saya.
So now. still want to friend friend a?

Tak kenal maka tak cinta.
Sudah kenal tak cinta pun tak apa.

2 comments:

Anonymous said...

Still want to friend friend what..no problem maa..hahaha..kalau sy ckp mummy ni comel, betul ke x betul ek?haa..ce jwb sket mummy..hihi

Anonymous said...

Meme kak comei lote...lillah x nawok walau besa kume pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...