Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, December 21, 2013

Tak pandai menari salahkan lantai tinggi rendah..

Saya x suka posting guna tab,
Tapi notebook saya ada masaalah,
Terpaksa lh guna tab jugak.
Komputer meja yg terbongkang atas meja tu,
Milik awam, x suka juga guna.
Guna tab bagi org tak reti mcm saya ni,
Acap mendidih darah!
Mana tak nyer,
Nak tekan lain, tertekan lain.
Nak bukak benda ni terbukak benda tu
Geram sungguh.
Tulisan kecik, mata tua ni terkial kial baca.
Bila nak enlarge
 mula lah jari tersentuh benda2 yg mengakibatkn page bertukar
Mulalh menyumpah nyumpah.....
Tadi saya nak publish komen dari seorang teman,
Nak publish tersentuh delete.
Ghaib, habis cerita.....
Ke jari ni yg terlebih saiz kot?
Tu pasal tak sharp shooter.
Kalau tanya jari, jari akan salahkn mulut.
Makan byk sgt, gemuk, maka jari pun gemuk juga.
Ke situ pulak.
Nampaknya apa problem pun puncanya dari 'gemuk'.
Haiyaaa....

2 comments:

Ann Ishak said...

gemuk jugak jadi mangsa ye kak :)

t.a.t.a said...

Teacher, dari awal saya baca saya dah nak tuju komen tang jari chubby tau. Tapi alhamdulillah teacher dah inform terus, so tak yah la saya ulang taip ye. nge he he he.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...