Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, December 8, 2013

Tempat jatuh lagi di kenang...

Magrib dah..
Cepatnya siang menutup tirai.
Sehari suntuk saya sibukkan diri.
Terpaksa sibukkan diri untuk rehatkan minda.
Badan penat tidak apa,
minda penat paling saya tak suka.
Ke hulu ke hilir urus hal2 duniawi.
Ja ditinggalkan bersama Misi peribadi.
Saya selaku drebar jer,
pun sudah cukup
janji saya terlalu sibuk untuk layan hati.
Sambil memandu ada juga sekali sekala terkenang kenangan lama
tambah2 bila keudara lagu2 yg menyentuh jiwa...
Aduhh...Payah nya melupakan kenangan.
Detik2 bahagia walau tak lama tetap tidak boleh dilupakan.
Begitu juga saat2 hati terluka..
Ingat sampai bila bila..
Dendam adalah beban yg berat yang tak sepatutnya di galas.
kemaafan adalah penawar hati
tapi
bukan mudah memaafkan,
kalau mulut mengucapkan kata kemaafan pun,
hati tetap tidak lupa
Tetap ingat setiap luka.
Tadi sewaktu terdengar lagu lama.
-berhenti berharap-Sheila on 7-.

Aduh, berdarah kembali luka itu...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...