Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, December 18, 2013

Mengubati hati sendiri...

Semenjak Ja sakit, saya KIV semua jemputan makan makan.
Ini lah yg pertama kali saya menghadirkan diri semula.
Dah 7 bulan saya tidak pernah ada acara buat diri sendiri.
Terasa udara makin melemaskan,
Saya perlu udara segar untuk memberi ruang rehat pada minda
Jadi saya tekad hari ni,
kebetulan invitation ni dari sepasang suami isteri yg saya kenal lama.
Saya tau, mereka pun sengaja ajak saya hanya untuk ubati resah saya.
Terima kasih, saya amat gembira tadi.
Seronok makan makan dan jalan2 keliling kebun tanaman dengan Jae.
Jae petik limau untuk saya bawa balik.
Setiap inci tanah kebun itu di bajai dengan titik peluh sendiri..
Bertuah nya Jae.
Rumah dia, kebun dia, famili dia,
nampak sangat bahagia..
Best nya layanan tuan rumah tadi..
Kenyang dan puas.
Yang lebih penting  saya pulang dgn hati yg lapang.
Terima kasih Nae dan Jae.
Surung papan tarik papan
Buah keranji di atas para.


Suruh makan saya makan
Suruh lah apa saja kerana hari ni saya rasa sangat gembira.

2 comments:

Unknown said...

Alhaamdulillah kak..sesekali kak hany kena hepi2kan hati sendiri..

Anonymous said...

Alahamdullilah Hani sesekali kena keluar jugak dari kepompong tu. Lapangkan minda adik... Memang susah untuk adik tinggalkan ja akak tahu. Sesekali apa salahnya..
Moga Ja cepat sedar.. Moga hidup mu dikelilingi kebahgiaan.
Hjh Siti Aminah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...