Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, December 17, 2013

Kim to mim jom pi pa ko

Batuk.
Semua anak negeri habis batuk.
Bila saya turut berjangkit kuman batuk ni,
Ja pun ikut terbatuk batuk..
Haiya..Ini maciam talak boleh jadi lo..
Kalau makan ubat batuk, sure tidor mati malam ni.
Kalau tido mati, siapa nak urus Ja nanti.
Bila kelopak mata berat, nak bangun malam2 menjadi susah.
Baik tok sah makan ubat batuk.
Tapi kalau tak makan, duk ehek ehek ehek...
Seksa pulak tekak ni.
Ja pun terganggu tido dia duk dgr saya batuk.
Saya ni soal batuk pun jadi soal major.
Nak dekat dgn cucu pun tak boleh..
Ok, semua orang main jauh jauh...
Leave me alone ..

Ehek ehek ehek....
Teringat pula kat kawan saya sorang tu,
selalu batuk batuk macam ni lah..
acap batuk dari tak batuk....
Innallilahhh...Dah arwah pun dia.
Tak, bukan mati kerana batuk la awak,
Pandai pandai lh awak yer..
Esuk, nak pergi beli ubat batuk lain pula.
Dah bersusun ubat batuk dlm peti ais.
Ehek ehek ehekkkk....
Ehek ehek ehekkkkk....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...