Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, December 21, 2013

Peminat setia

Saloma twist bagai nak rak di Astro Prima ni.
P Ramlee nyanyi lagu entah apa tajuknya.
sambil tgok TV sambil makan, sambil minum, sambil mulut duk membebel.
Kalau saya dah jadi arwah,
nak ke saya biarkan anak cucu tgok saya terkial kial menyanyi gitu?
Ish, saya lain, selebriti lain...
Kalau saya mati, saya tak nak setitik ingatan pun buat saya.
Tak payah susah susah
Hidup pun hanya membebankan orang lain,
mati biarlah membawa bahagia bagi yang hidup.
Apa benda saya type ni?
Entah lah, luahan hati orang yg terlalu kecik hati kot.
Forget it, tgok TV dulu, tgok P Ramlee tu..
Hidup dia hanya untuk menghiburkan orang lain.
Saya suka tengok dia, suka ulang ulang kata2 dia.
Hafal dah setiap dialog.
ada sorang tu, rakyat di republik saya lah
perasan suara dia macam P Ramlee..
Suka benar nyanyi lagu 'Kuala Lumpur'
Nasib baik saya tak pandai nyanyi,
kalau tak, saya nyanyi lagu2 Saloma..
Tak dapat cari makan lah Siti Norhaliza..
"Sayang damak..
Hati tidakdapat melupakan tuan, sedikitpun tidak tuan endahkan..."
Aduhhh...Mendayu dayu Saloma sedang nyanyi tu
Eh, body Saloma tu sebijik mcm kerengga.
Sama lah macam saya.
Kerengga jugak, kerengga gemuk.
Hehehe....Ada ke kerengga gemuk?
Hentam saja lah labu...
best tengok filen P Ramlee dgn Wan.
Dia hafal semua dialog..
Wan, cer nyanyi sikit...
Kalau Ja dengar Ja tutup telinga.
Hehehehe... apa apa lah,
Janji hari ni saya happy jer rasa nya.





4 comments:

t.a.t.a said...

Teacher. Laju aje kunyah. Jeling-jeling jugak ya jari jemari tu. Masih mulus tak?


:big grin.

Granny Hani said...

Hahahaahahahaa...Hentam jer la Labu..

Anonymous said...

Saya pun layan juga cerita P Ramlee ni sekali sekala.

Granny Hani said...

Mak long, evergreen gitu kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...