Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, December 2, 2013

Si Dia

Agak2 laa,
Kenapa ada yg suka komen pakai nama anonymous..
Tak sudi berkenalan dgn saya kot.
Ke specis pemalu?
Tak apalah, apa apa jer lah...
Saya hargai komen dari semua.
Kalau saya tersinggung saya cakap saya tersinggung
Kalau saya naik hangin, saya lepaskan balik hangin tu..
Hahahahaaa...Ke ada yg nak main sembunyi2 dengan saya,
suka ek buat saya tertanya tanya...
Tapi dari gaya bahasa pun saya dah boleh hidu siapa gerangan orang nya.
Betul, saya ni ada six sense la awak.
jangan main main...
Buat seorang anonymous yg anggap saya tak tau siapa tuan punya badan tu,
dengar sini nak cakap,
Tq Tq Tq...
Always waiting for you to drop by..
Eleh, malu malu pulak...Senyum sorang sorang lah tu...

10 comments:

Anonymous said...

salam Hani,
Sedih membaca comment u tentang anonymous mu. Maaf jika u tersinggung dengan kata-kata kakak maaf. Kakak tiada account google. Tau baca mengikuti cerita mu saban hari. Ketabahan, kebaikan hati seorang insan. Kakak jadi kuat kerana mu Hani.
Salam sayang dari kakak Siti Aminah Sulaiman, Universiti Malaya Kuala Lumpur

Granny Hani said...

Oppppssss...! maaf berlori lah yer, bukan Kak Siti yg saya maksudkan. Sebenarnya anonymous yg saya maksudkan ni ialah seorang kawan baik yg suka ikuti blog saya tapi tak nak ngaku...say kenal dia dan saya tau dia baca komen saya ni...hehehe..Kak, tq kerana sentiasa ada di sini.

Anonymous said...

Hani sayang
Kak Siti mohon maaf kerana tak memperkenalkan diri. Kak siti antara pengikut setia mu. Walau hari tu dalam mc 2 minggu masih tetap setia mengikuti perkembangan Ja. Kakak pun punya anak2 & cucu2 tahu mcm mana sedih hati seorang ibu & seorang nenek. Tanbahan kakak telah terlalu lama sendirian setelah kematian suami.
Maaf sekali lagi Ja

Marina Monroe @Nanie said...

Assalam Hani,

hihihihii

akak pulak tak benarkan Anon berkomen lagi. Selalu berlaku mereka baling batu sorok tangan. The cut is deep and kills your mood.
so no more anon at all, good ones are around to read our write ups though.


Granny Hani said...

salam kenal kak siti, singgah lah semau akak di sini, hiruplah duka yg saya hidang dan terima kasih kerana sokongan moral itu..

Granny Hani said...

kak nanie, yer ada juga yg sengaja baling batu, batu bukit yg besar penumbuk pulak tu...dia baling batu bukit, kita letupkan bukit tu..hahaha, dia nak sembunyi tangan pun tak boleh sebab dah kudung kena bom!Life is like that, kadang2 kena gelak kuat2 waktu hati terbakar..

insan marhaen said...

IM ok jer.. Walaupun kekadang anonymous tu komen tajam dan pedas, IM tak delete malah biar saja.

Kalau kita menulis di dunia terbuka, kita kena sanggup menerima respon pembaca.

Bagi IM, kalau ada komen maknanya tulisan kita itu berkesan dalam meransang daya fikirnya untuk memberi buah fikiran.

Bagus la tu, kan....

Anonymous said...

Kade2 si anon ni pemalu kak nk kenalkan diri..hehe..mgenangkn diri yg serba kure...diri yg sering ditindas....diri yg sering teraniaya...tuhe sj yg tau duka lara hidupku ni kak...tpi kan...ni sy ckp bg anon diri sy...yg anon ore lain sy x tau...hehe..tpi insyaAllah semuanya bhati baik n mulio blako kak

Granny Hani said...

IM, akak pun pautu berfikiran macam IM ..

Granny Hani said...

Anonymous(Si Anom),
Semog segala duka terbebas biar pun hanya sekejap ..semoga hati terhibur di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...