Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, December 19, 2013

saya tau semua tu...

Yang marah2 ,
Yang selalu tegur itu salah ini tak betul,
Yang acap buat saya hangin satu badan,
Yang tak der kerja lain, selain duk perati tindak tanduk saya,
bukan musuh saya.
Dia tak reti pura2,
Dia lh kawan sejati saya
Tapi yang hadiahkn senyuman meleret,
Yang selalu hadiahkn puja puji
dan pandai ambik hati,
Di depan saya dia amat mesra,
di belakang saya,
Parut tikaman dari dia sentiasa basah,
Orang begini lh musuh sebenar yg perlu dijauhi.
Terima kasih lah,
Kerana mereka yg pandai berlakon ni lah,
Kita jadi lebih pandai menghargai hati budi

1 comment:

Anonymous said...

Mummy.. I'm a friend of Kak Long.. I hv been going thru ur posts for quite a while now.. even tho I've never met pja.. u made me feel her presence.. she is lucky to hv u.. Ya Allah.. Kau kuatkanlah smgt mummy.. sembuhkanlah pja.. sesungguhnya Engkaulah tmpt kami bermohon krn Engkau Maha besar.. Allahuakbar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...