Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, December 22, 2013

Terpaksa menipu,

Mudah nak tipu budak kecik.
Nak tipu orang dewasa mudah juga.
Semua orang pernah menipu..
Kalau awak kata awak tak pernah, tu menipu nama nya.
Kalau tipu Boss gini
"Boss, saya x sihat, mc hari ni...."
-Ayat tipu yg teratas d carta tipu popular.
Kalau tipu makbapak gini
"Saya ada kelas tambahan ptg ni, balik lewat"
-Ayat tipu yg makbapak kena siasat ke akar umbi"
Kalau tipu isteri?
"Saya outstation hujung minggu ni"
-Ayat tipu yg koman, isteri dah tau tapi malas nak ambik pot."
Kalau tipu suami?
"Sakit kepala laa...."
-Ayat tipu mintak simpati yg tak menjadi kadang tu..
Kalau nak menipu pun agak agak laaa...
Kena munasabah gitu.
" Grandmummy,  naper mummy x banun2?"
- Mummy demam, sakit kepala, sakit perut, sakit kaki."
Sekarang Imaad tak tanya lagi, bukan kerana dia percayakan penipuan saya tu, tapi dia dak bosan dgn jawapan saya.
Maaflh cucu, nenek dah x tau sampai bila nenek kena terus menipu ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...