Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, December 1, 2013

Awak rasa patut ke saya wat camni...

Harap harap tak hujan hari ni.
Saya yg suka hujan pun kalau boleh nak panas sampai ke petang.
Tuh, penuh di ampaian bawah porch tu..
Kain baju minta matahari juga.
Harap2 la kering semua ....
lagi pun hari ni saya nak ke sekolah.
Bertugas dalam cuti.
Tak kena mengena dgn cuaca,
tapi
saya rasa nak buka sayap dan mengepak terbang hari ni.
nak ikut haluan hati..
I really need some space right now.
Apa susah,
Hari ni Private nurse ada temankan ja.
Bibik pun dah ada untuk urus rumah
Anis pun ada boleh bantu mereka..
why not saya ambik kesempatan ini untuk rawat hati...
Lama dah duk berkurung tak keluar2 kecuali ke pasar.
Lama sgt dah saya hanya urus keperluan orang lain,
keperluan hati sendiri saya abaikan.
Boleh kan saya pentingkan diri saya hari ni..
hari ni jer.
Yes, why not.
Niatnya lepas ke sekolah, nak calling2 member
keluar shopping, makan2 dan jalan2...
Boleh ke?
Should I do that?
Tak salah ke?
Ok ke?
Kita tengok saja nanti ok......
Hari ni entah kenapa hati rasa tak gusar, tenang dan happy jer..
So be it...

6 comments:

Unknown said...

teruskan ajer akak. Memang kita perlu some space utk diri kita sendiri. takkan nak kurung semua stress dalam diri sendiri, tak mampu nanti!!! pergilah berjimba-jimba dgn kawan2. shopping boleh hilangkan stress, tapi boleh juga jadi stressful bila poket dan kering hehehheh

Anonymous said...

apa salahnya mommy... hihi

Anonymous said...

Nk g beli kasut baru lew tu mummy..hahaha..xpela..enjoy ur day..bkn melupakn tggungjwb pd org2 lain tp jlnkn tggungjwb pd dri sndri je..x kn la slh kn? =)

mokja said...

Happy to read that granny Hany is going out.Jangan lupa beli apa yang teringin.

Anonymous said...

Apa kata manjakn diri d spa....waaa ile stress walau sekejap cuma

Natasha said...

Diri kita diibaratkan seperti bulan, yang mahu menyinari orang lain. Tetapi, utk bersinar, kita memerlukan cahaya dari matahari.

Tidak salah ingin menggembirakan hati sendiri. mungkin itu satu permulaan yg baik utk bersinar lebih terang lagi :)

p/s: dari seorang pembaca random :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...