Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, November 20, 2010

Kenangan yang kita sulam bersama

Ann.
Ann..nama yang sentiasa ada di dalam hati saya.
Kelmarin Ann kunjungi kediaman saya.
Happy sungguh..dah lama tak jumpa.
Mengimbau kenangan lalu bersama Ann..Indah sungguh waktu itu.
Dulu...Masih kah Ann ingat,
Sehari lepas sambutan krismas kita tunggu depan kedai 'Debenhams' yg belum bukak untuk shopping sempena 'Boxing Day'?Kita turun dari rumah lepas subuh lagi..redah kesejukan musim salji pun rela, semangat bershopping.Setiap Ahad ni lah kerja kita..Ke 'Car Boot Sale' sekitar London..entah apa2 yang kita beli, tau2 penuh kereta. Ingat lagi makanan kegemaran kita untuk hilangkan kesejukan? Jacket potatoes with lots of toppings..Time tu kurus, tak per makan apa punn..La ni pun tak perrr..Aduyaiii...
Ingat lagi road tour kita menjelajah England? Seronok walau penat melayan kerenah anak2 yang masih kecil masa tu. Photo ni di ambil masa kita berhenti makan di tepi kawasan kampung di Wales. Bersama kita Ani yang tinggal di Aberystwyth dan anak nya kak Long. Pija dan Kimi ada dalam photo ni.Ni anak2 kita masa kita di Aston Villa..Budak2 ni yang sibuk nak ke Aston Villa.Kesian pija, dia sorang girl yg ada masa tu kena ikut jer kehendak yg majoriti.Lepas tu kita ke Manchester, malam2 buta pun masuk stadium kan..lawak betul!Cepatnya masa berlalu..hari ni budak2 dlm photo ni 2 dah bergelar doktor, 2 jurutera,dua masih belajar di luar negara dan sorang tu baru nak mula mendaftar di pusat pengajian tinggi.Kita pun dah tua kan Ann.
.Ini sewaktu kita mengerjakan umrah bersama anak anak..Itu Kimi lah yg nampak kepala tu..Ingat lagi mcmmana payah nya bawak anak2 kecik mengerjakan umrah ni..macam2 kerenah.
Photo Dato' Dr Azmi pun ada ni.Kat mana ni? rasa2 kat Cardiff..Terima kasih lah Dr dan Ann kerana mengunjungi kami dan masih kekal 'Low Profile'.Sikit tak sombong walau kedudukan kita jauh, sejauh langit dgn bumi.Alhamdullilah, Syukur kerana mempermudahkan urusan kami baru baru ni..
Betul kata perpatah, kawan ketawa senang di cari tapi kawan menangis ni tak semua orang bertuah macam saya dapat mengenali mereka..
THANK YOU FOR THE FRIENDSHIP.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...