Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, November 22, 2010

Saman ekor saya..mana lah saya ada ekor??

Saya 'the person behind the steering' hari ni.
Bukan tak biasa, selalu pun macam ni.
Cuma hari ni saya nak ubah stail memandu.
Hari ni saya nak jadi pemandu berhemah.
Selalu pun berhemah jugak, hari ni extra berhemah.
Yer lah, setiap kali kena saman kes speeding, bukan saya yg bayar pun.
Saya tahu tekan pedal minyak jer..
Bukan laju mana pun..paling2 40kmh..60kmh..
Ops! itu belum tambah 100..
Boss dah sound dah, jangan pandu laju2..saman ekor ada berlambak belum di bayar.
Nak bayar roadtax pun kena langsaikan saman tu dulu.
Tak banyak mana, rm2,000 lebih sikit jer.
Jangan sampai potong elaun saya dah lah.
Sorry boss, tak sengaja.
Ampun.
Janji tak buat lagi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...