Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, November 27, 2010

Spy menyepai

Marin hubby saya marah2..
Tapi saya tergelak giler.
Ada ke patut..
Niat nak jadi spy..Saya yang nak, hubby paksarela setuju.
Saya cuma nak kenal kat mana lah dia ni tinggal.
Maklum lah bakal menjadi ahli keluarga.
Ingin tahu.
Bersusah payah saya cari rumah dia.
Bukan dekat, jauh.. Dan tempat yg tak pernah saya sampai sebelum ni.
Nasib saya baik kerana saya jumpa juga kawasan perumahan tempat dia tinggal tu.
Lega. Kawasan kejiranan yang tenang dan damai.
"Jangan pergi rapat sgt, nanti apa kata dia kalau dia perasan kehadiran kita nanti"
Pesan hubby saya.
Ok Boss, kita pusing balik.
Lorong tu rupanya jln mati.
Kena u turn.
No problem kita pusing kat depan rumah orang jer.
Opssss...!!
Kantoi?
Ini lah rumah yang saya sedang cari .
Nak buat camna lagi..
Hehehe...Assalamualaikum tuan rumah....
(Hubby saya macam nak telan saya dahhhhhh.)

Saya tak nak lah jadi spy, jadi cikgu lebih sesuai kot.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...