Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, May 26, 2020

Weii laaa...gurau ke sindir ke apa ni?

Tak tau la nak gelak ke nak marah.
Bulan Syawal ni tak eluk marah marah kan.?
Ok la....saya gelak, hahahahahaaa....!
Ceritanya macam ni..
Tua tak semestinya cerdik.
Umur dah sebaya saya dah.
Patutnya lebih peka.
Tapi tidak....
Ada ke patut,
Dia call saya semalam.
Terkejut dengan ayat2 dari mulut dia.
Kata dia.....
Hani,
Nak resipi kuah rojak mcm yg hani hidang hari tu.
Nak resipi puding buah tu jugak.
Suami duk puji sedap.
Duk suruh belajar buat dari hani.
Hani letak apa dalam tu?
Ke letak ubat pengasih?

What???
I beg your pardon?
Apasal ke situ pulak melalut awak nih?
Dey tambi...
Cakap jaga sikit tau.
Nasib baik aku ni dah kenal kamu lama dah.
Kalau tidak mau nya aku bilang nama2 haiwan dalam zoo tu.
Ada ke patut..
Nak resipi pas tu nak kondem kita pulak.
Takyah la, kamu tanya orang lain la...
Sakit pulak hati ni..
Opss...bulan baik hari baik tak boleh marah2 kannn..

Pesanan penaja
Hati hati bergurau.
Sepatah kata boleh mencalarkan hati tanpa sengaja.







1 comment:

Warisan Petani said...


Masak dengan penuh kasih sayang. Itulah pengasihnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...