Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, December 6, 2020

Dunia ku kecil

Saya orang biasa biasa.
Pokok bunga saya menceriakan saya

Saya orang yang biasa biasa..
Kucing2 saya mengembirakan saya.
Saya orang biasa biasa
Anak menantu dan cucu membahagiakan saya
Saya orang biasa biasa
Adil beradik saya memberikan saya kekuatan.
 

Saya orang biasa biasa
Kawan kawan saya memberikan sokongan moral pada saya
Saya orang biasa biasa
Banyak kekurangan dan tidak ada kelebihan.
Tidak ada kapal di laut atau gedung2 di darat.
Harta saya hanya lah orang2 disekeliling saya.
Bahagia saya adalah apa yg saya miliki seadanya.
Bersyukur.
Susah atau senang hidup ini,
Bahagia atau derita,
Senyum atau tawa,
Selagi ada nyawa, 
hidup perlu diteruskan.









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...