Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, December 5, 2020

Terpaksa.

 Kadang rasa nak melepaskan.

Kadang rasa nak bergantung harap.

Hati berbolak balik.

Memang payah untuk let go sesuatu yang kita sayang.

Tak kira la manusia ke haiwan ke barangan sekali pun.

Bila pernah sayang, berat hati nak lepaskan..

Tapi ada waktunya melepaskan lebih baik dari terus hold on.

Life goes on with or without you.

Kelmarin saya dah nekad nak gugurkan itu dari hidup saya.

Dah puas ajar hati supaya kali ni kira dah muktamat. Jadi.

Tup tup bila ada depan mata, hati cair semula.

Entah bila lah nak habis cerita itu...

Nak tamatkan.

2020 dah nak kepenghujung.

Harap2 2021 nanti, terlepaslah itu dari genggaman saya.

Pergilah......

Jangan paut hati saya begini, payah saya nanti.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...