Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, December 30, 2020

Rasa2 kali ni boleh .

 Esuk tamat lah 2020.

Masuk tahun baru sinonim dengan azam baru.

Tiap2 tahun ada azam baru.

Tak laksanakan pun, azam tinggal azam begitu saja.

Masih duk terbawa bawa perangai lama.

Tahun ni saya nak cuba realisasi kan azam baru saya.

Kena berazam yg mudah2 saja lah, kalau rumit tak terbuat nanti.

Ok....Perhatian tuan2 dan puan2....

Azam baru saya adalah...jeng jeng jengggg..

Saya nak bahagiakan hati sendiri.

Nak cuba buat benda yg membahagiakan saya.

Nak utamakan hati sendiri dulu baru pikir pasal hati orang.

Dah 60 tahun hidup ni saya asyik fikir pasal orang.

Saya tak adil pada diri sendiri, kesian saya la.

Agak2 boleh ke macam tu?

Wait n see.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...