Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, May 23, 2021

Geram wei lokkk!

 


Jangannnnn....!

Jangan sampai saya meletup.

Jangan nak test kesabaran saya

Sabar saya ada hadnya jugak.

Semua orang duk cakap saya ni penyabar.

Orang tak tau macam mana bila emosi saya mengatasi sabar saya.

Ni kepala dah berasap ni

Dah jadi dragon dah.

Yang masih dapat merantai emosi saya hanyalah usia.

Dah tua2 ni pikir panjang walau hati dah jadi gunung berapi.

Orang kelate kata 'Serabut perut'

(Tak pasal pasal salahkan perut)

Jadinya, seharusnya kah saya terus mengalah pada emosi?

Jap nak check tong gas yang berisi sabar saya.

Hmm..ringan dah tu, rasa2 tak byk dah gas sabar dalam tong simpanan..

"Sabar Hani sabarrrrrrrrrrrr!"

(Rasa nak hempuk jer orang yang duk ajar saya suruh sabar ni. Ambo soba lah nih! )


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...