Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, May 3, 2021

Undur.

 Tidak ada tempat buat ku di dalam ruang itu.

Meskipun hanya sebelah kaki tetap tidak muat.

Seharusnya aku undur saja dari situ

Kehadiran ku hanya mengeruhkan udara

dan melemaskan saja.

Aku masih berdiri di luar 

mengintai intai bahagia mu yang sarat.

Gigih kamu gilap rasa yang pernah berkarat.

Bahagia sudah di riba, mimpi sudah menjadi nyata.

Cinta bersinar semula

Tidak apa lah, biarkan aku pulang dahulu.

 Aku perlu memaksa kaki untuk melangkah dari sini

Kau hulurkan serpihan hati ku  dan kau pulangkan janji.

Terima kasih saja lah. 

Ku lemparkan senyuman yg di buat buat.

Rindu itu masih melekat kuat.

Selamat tinggal yang pernah berkongsi isi hati.

Semoga kamu terus bahagia semula.

Aku baik baik sahaja cuma sedikit terasa.

Aku ini rupanya

Hanya pelepas sepi cuma.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...