Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, May 21, 2021

Terima kasih kerana bertanya.

 


Kenapa saya menulis di blog?

1. Seperti menulis diari kehidupan. Setiap yang saya lalui saya gambarkan dan jadikan kenangan di sini.

2. Meluahkan apa yang terbuku di hati tanpa prejudis. Saya luah, saya baca, saya hadam. Yang penting selepas dicurahkan di sini hati lebih tenteram.

3.Blog ini ibarat pusaka dalam pembikinan. Blog ini adalah saya. Buat anak cucu untuk lebih kenali siapa saya dan apa yang saya lalui sepanjang usia saya.

4. Mengumpul puisi2 saya. Saya bukan sasterawan negara, jadi puisi 5sen saya hanya layak dipenjarakan di blog ni saja. Dah cukup puas begitu.

5. Simpanan foto2 yang merakam waktu silam saya..koleksi foto2 yg penuh memori semua nya ada di blog ini.

6. Blog saya adalah penawar sepi saya. Saya terhibur dan kesunyian tidak sempat singgah diwaktu saya bersama blog.

Sudah terjawapkah persoalan nya? Sudah puas kah hati orang yang bertanya?

Akhir kalam ingin saya selit juga sedikit gambaran dari hati. Saya sebenarnya lebih suka meluahkan segala rasa hati saya di sini dari bercerita dan mengadu di bahu orang lain. Manusia suka menghukum dan saya takut dihukum dengan hukuman yang tidak adil. Hanya blog saya lah yang setia menadah setiap emosi saya, suka duka saya dan jatuh bangun saya . 

Saya bahagia berblog.

Sekian, terima kasih kerana bertanya.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...