Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, January 27, 2014

ada ke patut nak label orang ikut sedap mulut...

Saya sokong siapa, saya punya suka
Awak nak sokong siapa pun awak punya suka jugak.
So stop judging people according to their political views.
Saya x minat untuk aktif dan tak pernah terlibat dgn mana2 parti.
Kawan2 saya ada yg aktif parti ini, ada yg aktif parti itu.
As long as they are true friends, saya menghargai ikatan persahabatan itu,
Perbezaan fahaman politik tidak akan memutuskan persaudaraan.
Maaf kalau awak rasa saya berfikiran sempit, tapi itu lh saya.
Jadinya,
Kalau lah awak tengok ada kereta kepunyaan Si Polan yg menyokong parti dot dot dot di depan rumah saya, jangan cepat buat andaian.
Begitu juga bila Si polan dari parti lain dtg menziarahi anak saya sakit,
Jangan cepat buat spekulasi...
Kita yg bawah2 ni tau nak jadi batu api saja sedangkan
kelmarin,
YB dari kedua dua parti kebetulan singgah.
Eluk jer mereka sembang.
Tak kecoh pun.
Profesional.
Niat mereka hanya nak ziarah sedara/anak kenalan yg sakit.
Saya menerima kedatangan mereka dgn tangan terbuka.
Hak saya untuk menerima siapa pun sebagai  tetamu saya.

Awak duk diam diam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...