Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, January 21, 2014

Geram

Geram tahap gaban.
Saya kalau geram.....
Berasap kepala hotak.
Bersusun ayat berani mati dlm kepala.
Tunggu masa nak tembak dgn kata2
Badan rasa berpeluh sejuk dan panas.
Jari rasa nak cakar jer muka punca.
Nak bagi penumbuk,..Dush!
Nak telan hidup hidup.
Geram...Gerammmmmmmmmmm......!
Saya kalau geram kat seseorang,
Saya tak takut dah kat punca geram saya tu,
tapi saya takut kat diri sendiri.
Saya takut saya tak dapat kawal amarah,
takut iblis menguasai hati dan minda.
Mana tau satu hari saya betul2 tunjuk peel saya,
Tak mampu control ayu.
Ribut tsunami pun tak sedasyat tu kot.
Tapi hari ni walau saya geram ketip2 bibir,
Depan orang saya boleh pura2 cool..
Wak saberrrrrr.....!
Tapi jangan sangka saya tak apa apa.
Saya terbakar ni.
Kalau tak kerana saya ni orang yg sabar dan baik hati,
(Ayat masuk bakul angkat sendiri mesti selit jugak)
Awak dah jadi arwah dahhhhh...
Atau pun,
saya yg jadi arwah!
Haiyaaa....Nang bo ti nang, tui bo ti tui..
Itu kata P Ramlee.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...