Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, January 11, 2014

Dah pagi ke?

Hahahaa.....
Apa yg saya tulis mlm tadi tu?
Entah hapa hapa jer lah!
Bila dah tido dan bangkit sebelum subuh lagi,
Lain pulak rasa nya.
Itu pasal lh jangan buat n3 waktu otak tak betul.
Astaqfirullah,....
Semoga Tuhan beri saya kekuatan untuk tenang dan redha.
Nasib baik la saya dah warning jgn baca n3 tu.
Kalau tidak, memang ramai yg akan kutuk saya,
Tapi kalau di kutuk pun saya tak apa apa.
Dah imune
Selamat Pagi semua.
Selamat meneruskan kehidupan.
Biarkan saya memujuk hati sendiri dahulu,
Jinakkan minda yg berkecamuk.
Bila sudah terlalu tidak upaya untuk cuba senyum,
Biarkan saya menangis..
Alhamdullilah, saya masih mampu menangis.
Yang saya takuti ialah.....
Bila mata sudah kering
Minda merekah.
Kekuatan saya menggelupas,
Diri rebah.




2 comments:

insan marhaen said...

Hidup ini memang payah tapi kita tiada jalan lain selain melalui jalan ini.

Beruntungnya sebab kita ada Allah dan kasih sayangNya tidak pernah putus...

makcu B said...

Jangan rebah dulu, rumah baru duk tunggu tu..... Nikmatilah! Semoga ketenangan masih bersisa untuk di bawa ke rumah itu. Kita sama-sama doakan ya Kak Nie....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...