Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, January 9, 2014

musnah mimpi malam ni

Kreeennnnggggg....
Kroonngggg...
Sepanjang malam irama enjin ni menemani tidor saya.
Memang x leh tido pun.
Bukan bising mana tapi sound pitch tu cukup untuk menyucuk gegendang telinga,
Bunyi apa lah ni,.
Saya siasat, satu satu saya offkan suis aircond.
Mana tau kot aircond buat hal,
Tak solve the problem jugak.
Pasang telinga dan cari punca.
Siap kejutkan org lain utk sama2 nikmati irama enjin tu.
(Heran nya org lain eluk jer tido, tak terganggu pun)
Last2 saya keluar rumah, intai2,..
Laaaa,....padanla
Ada buruh sedang sedut isi longkang besar depan rumah rupanya.
Tak ada masa lain ke?
Siang x leh buat ke?
Tak ngantuk ke kerja mslam?
Awak kerja malam, siang boleh tidor..
Saya berjaga mlm, siang kena kerja.
Cian laaa kat saya ni,
Harap2 malam ni saja awak ganggu mimpi saya yer.
Kalau malam esuk awak buat lagi,
Jaga!
Saya lah yg jaga.
Jadi 'JAGA' terkebil kebil malam2 buta.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...