Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, January 2, 2014

Sedang duk cover line ke tu?

Teruskan lah berpura pura menjadi baik, berlagak baik selagi boleh.
Aku hanya mampu memerhatikan kamu dari jauh.
Bersyukurlah,
Kawan2 mu tidak tau,
Keluarga mu percayakan kamu..
Orang kampung hormati kamu
Tapi jangan lupa,
Aku tau.
dan aku sedang memerhatikan gerak geri mu
Pandai lah kau merancang strategi.
setitik jahat mu pun tidak dapat mereka hidu.
Kau seperti helang yg menakluki angkasa..
Terbang mencari mangsa ..
Terus lah ketawa menggegarkan dunia.
Ternyata usia bukan batas penghalang.
Sehingga,
Satu masa nanti Tuhan tidak lagi menutup aib mu.
Maka di waktu itu,
Tidak ada ruang sembunyi buat mu.
Cela menjadi pakaian mu
Di waktu itu baru kau tahu langit tinggi ke rendah.
Saat tu nanti aku hanya nak cakap...
"Rasa kannnnnnnnnnnnnnnnnnn.....!"

Selamat tahun baru dan jangan risau, rahsia mu kukuh di simpanan ku cuma aku kalau boleh nak kau hentikan kegiatan lama mu itu, sudah2 lah...Kubur dah kata mari tu wei.....!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...