Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, January 25, 2014

arnab dan kura kura

Sehari suntuk duk main dgn arnab.
Seorang kawan bagi saya sepasang arnab.
Cantik.
Kura2? Kura2 belum ada, kita cerita pasal arnab dulu.
Saya lepaskan arnab2 tu di dalam taman mini saya supaya mereka makan rumput.
Tak pernah2 bela arnab, ni pertama kali cuba.
Nanti cucu2 saya mesti suka.
Yang lawak nya arnab saya tu,
Baru berpindah tangan tak sampai separuh hari,
dah beranak...
Rezeki saya gamak nya.
Kalut jugalah cari pasu untuk buat tempat dia besarkan anak,
Tengok arnab melompat lompat dlm taman, hati rasa tenang,
Penat duk layan arnab, minda terisi maka kurang sikit proses ulang tayang duka yg melanda.
Nak bagi nama apa utk arnab2 ni.?
Jap nak fikir....
Ada cadangan?

1 comment:

Nurul said...

Bg name upin ipin mummy..hahaha..bg la gmbr skeping dua...bru ade feel nk bg name..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...