Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, January 18, 2020

Album ' The two of us'

Ramai pun seronok
Berdua tu lebih mesra.
Lebih membahagiakan.
.

Suka sangat bila tgok balik wajah2 kesayangan saya posing sebelah saya.
Macam2 gaya.


Ni baru bahagian 1.


Bahagian kedua akan muncul soon.
Kena gali dulu, cari dulu entah dlm fail mana dah


Tq for being by my side all of you.
Yg tak ada dlm foto2 ni jgn marah k


Love you all the same
Tak ada dalam gambar, dalam hati tetap ada
Tetap dekat.
Kenangan posing bersama akan saya ingat selamanya.
Tak kira la candid ke, posing sakan ke..

Sayang sokmo sokmo
Rindu sokmo2

Budi baik kamu tak kan saya lupa
Entah bila boleh posing gini lagi...


Samaada ada pertalian darah atau pun tidak,
Kamu semua buat saya bahagia.












Kadang kadang bertiga is the best.
Tambah2 kalau bertiga dgn body guard sado macam ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...