Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, September 17, 2020

Orang ni cari penyakit nih

Sumpah saya tak kenal siapa ni.
Saya dah tak tau apa yang ada dalam kepala dia

Betul lah nampak dia happy .
Tapi sebenarnya ada ribut perasaan didalam.
Benda mudah saja sebenarnya.
Sepatutnya dia dengar kata saya
Ikut arahan saya
Tapi dia ni degil
Saya dah penat cuba larang dia tapi dia menang dan saya kalah.

Saya hanya doakan dia tidak temui kecewa.
Semoga tidak menanbah luka yang tersimpan sekian lama
Semoga dia baik baik saja.
Asal dia bahagia dengan keputusan nya.
Hidup in Payah nak atur ikut apa yg kita nak

Kita terpaksa berenang untuk tidak tenggelam walau pun kita tak reti nak terapung sekali pun.

Kita terpaksa hadapi kemungkinan untuk terhiris luka bila kita pilih untuk bermain dgn pisau yg tajam.

Kenapa kita siksa diri dengan memilih jalan hidup sebegitu?

Jawapan nya..TAK TAHU KENAPA.

Pesan akhir saya pada perempuan yg tersenyum di dalam foto2 di atas ni.

Bersedialah untuk hadapi segala kemungkinan.

Saya doakan segalanya baik baik sahaja sampai ke akhir usia....


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...