Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, February 14, 2021

Hantu rm2

Berhantu kata orang.
Betul sangat
Kedai rm2 tu lah yg berhantu
Kalau dah masuk bukan rm2 saja yang dikeluarkan,
Mau nya hampir melayang sekeping dua wang kertas yg warna biru unggu tu..
Sebab tu la orang cakap jangan masuk, berhantu.
Ni antara hasil tangkapan di kedai rm2 tu.

'Egg whisk' harga rm2 saya beli lebih dari 1.

(Segan lah nak cakap terbeli berapa)

Bukan untuk pukul telur pun.

Untuk gantung pokok janggut saya ni.

Senang, selit jer di situ dan gantung.

Hellooo...kedai rm2, tunggu! 

Esuk2 aku serang sekali lagi.

Ya ke sekali? Betul?

(  Beli ni masa mokcik2 dibenarkan masuk kedai ni lah..sekarang dengar khabar warga emas dah dilarang masuk..SOP katanya..huhuhuhuuuuu..!

Tapi anak saya kata elok la mokcik2 tak dibenarkan masuk, bukan sebab takut jangkitan covid ke hapa, tapi takut anak2 kena hantar lori bantuan untuk punggah hasil tangkapan mokcik2 dari kedai tu.. Ishhh, anak punnn...Tak paham jiwa tul lah!)
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...