Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, February 21, 2021

Kucing pun tak nak pandang

 Saya memang tak pandai lukis potret.

Baik mengaku dari terus mencuba.

Failed.

Dah acap cuba dan rasa nak koyak jer kertas lukisan tu.

Tak pernah menjadi sebaik lukisan orang lain.

Jadi hari ni kebetulan kucing saya Si Owk duk manja2 di riba saya ni.

Saya ambil krayon dan black board.

Lukis, lakar.

Tunjuk kat Si Owk.

Dia pun tak nak pandang.

Alahai....

Malas dah nak cuba lukis potret.

Nyakitkan hati.

Hari ni saya nyakitkan hati Si Owk jugak.

Kesian Owk, redha jer la dgn tuan kamu ni..

Tak pasal2 kamu yg handsome jadi macam ni...

Uhuhuhuhuhhuu.......!



Ni senarai mereka yg pernah jadi mangsa percubaan saya dan gagal..Maaf yer, terpaksa guna wajah2 ni untuk asah skill yg memang tak pernah ada dlm diri ini..gatal tangan jer nak cuba..Ampunn! Taknak lukis dah....










1 comment:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

huishhh.. kalau macam ni dikata tak pandai, kalau yang pandai, macam manalah agaknya cikgu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...