Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, February 10, 2021

Tahniah Iffah.

 Anak saya duk risau pasal potluck kat ofis dia esuk. Nak tergelak juga saya bila dengar dia duk luahkan kerisauan dia. 

Dia nak bawa masakan ' homecooked '. The problem is dia bukan pandai sangat masak seperti adik dia yg sorang lagi tuh. Dia tau dia x pandai masak, tu pasal la dia risau. Saya boleh saja bantu dia masakkan apa2 yang sesuai. Tapi dia berkeras nak bawa masakan yg dia masak sendiri.

Ok, mummy bagi resipi dan bagi taklimat masak puding yg paling senag atas dunia ni. Senang dan sedap..U can do it dear. 

Maka klung klang klung klang lah dia kat dapur. Saya kat dalam bilik berdoa panjang pendek agar dia berjaya hasilkan yg terbaik.

At last berjaya jugak la. Hasil nya terhidang lah Puding Roti dan sos kastad..Kan dah cakap masak ni mudah. Iffah happy. Mummy lega dapor tak terbakar dan of course la happy juga.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...