Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, March 14, 2011

Artis pun manusia juga.

M*** K**** sedang bercinta dgn suami T**** J**..?
Tersenyum lebar lah bekas isteri si suami tu yer..
"Ambik ko, Padan muka"..kalau boleh dia nak kata camtu kat muka si T**** tu.
Saya tak pernah2 ulas hal artis.
Ni pun yg buat saya tertarik untuk ulas bukan kerana dia orang tu artis.
Atas sebab "hidup ini seperti roda.."
Betul kan?
Hari ni kau amik hak aku
esuk orang lain amik hak engkau.
Alah, bukan tak biasa macam tu.
Orang yang tak bergelar artis pun buat jugak begitu.
Apa perasaan orang yang di rebutkan tu?
Sure lah bangga...Laku lah katakan.
Tapi yang kes di atas ni yang buat saya nak tergelak ialah,
Kalau nak berebut pun, tak ada ke lelaki lain?
Hahahahaa...sorry, not my taste!

5 comments:

nyanyisunyi said...

Asal nama manusia begitulah lumrahnya..cuma seorg artis mnjadi begitu besar issunya kerana dia artis...

hani@debumelukut said...

nyanyisunyi,
mujur lah kita bukan artis..

Marina Monroe said...

Masih muda, saham tinggilah...dasar miang..
Ya Ampunnnn..
Astaghfirullah...

hani@debumelukut said...

Auntie, muda hapanyer..dah tua punn yg laki tu.
opsss!!, yg baru tu muda lah..yg lama tu tak muda mana dah..biarkan lah luncai terjun dgn labu nya auntie kan?

Zuraini Kamal said...

sy rasa gossip semata;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...