Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, March 11, 2011

Maaf, cadangan awak tak leh pakai!


Dalam hbag sentiasa ada kamera digital kecik ni.
Compact digital.
Just in case.
Lately camera ni meragam sikit.
Barang lama macam orang lama jugak, extra sensitif gitu.
Bila nak capture sesuatu moment tu dan kamera tak leh pakai, saya merungut jugak.
Sayang bila terlepas moments to remember.
Nak beli yg baru pun rasa nya tak ada budget untuk tu.
Tahan dulu kehendak hati..Sabar.
Hubby bagi satu idea.
Tak payah susah2 beli kamera baru.
Pakai aje kamera dia.
Yo la tu..........
Letak kamera dia dalam handbag saya?
Mau nya tercabut bahu saya kalau kamera dia nak saya bawa ke hulu ke hilir.
Nah, tengok rupa kamera dia, tak ke lawak cadangan dia tu?
Kalau tambah dengan Zoom lens, tak ke putus handbag saya nanti?
Pelik pelik lah idea orang laki laki ni...

2 comments:

Makcu B said...

Hubby k. Ni ni....yang besar lagi pun dia sanggup beri/ sanggup beli. Tak gitu boss?

Granny Hani said...

Kamera lama MakCu, hok dia tok se pakai doh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...