Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, March 18, 2011

Bukan selalu duk Condo ni, musim cuti jer..

Dah nak hujan lagi...
Duk condo ni, bila berangin gini kecut jugak perut saya ni.
Teringat gempa bumi, tanah runtuh..Condo Bukit Antarabangsa..
Eeee...takut wei!
Kalau saya berdiri di beranda di tingkat 8 ni rasa juga huyung hayang di tolak angin.
Padan lah mak saya tak setuju masa beli condo ni dulu.
mak lebih prefer rumah atas tanah.
Kalau apa apa ada bumi untuk di pijak kata dia.
Ajal maut di tangan Tuhan la mak...
Kalau mati tak per, kalau 'hidup segaan mati tak mau' tu yg nanya.
Pulak.
Payah sungguh nak ber'loyar' dengan orang tua ni.
Saya pun dah tua jugak sekarang.
Saya pun dah mula merasakan ada betul nya cakap mak saya tu.
Tapi segan nak ngaku, dah dulu beriya iya nak menang hujah.
Dah hujan dah.
Lebat!
Memutih pandangan.
Nasib baik duk condo,tak yah fikir bab bocor.
Selamat dari banjir pun.
Mak, satu markah untuk saya..
Tapi mak, kalau saya meninggal di Condo ni, payah jugak kan...
(Aduiii...ni dah mula nak fikir merapu meraban dah ni..)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...