Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, March 30, 2011

Posing stail ni saja yang saya tau..

Depa tangan ,jangan tak depa.
Tengok aje photo saya(Di atas) kat Header di blog saya .
Itu masa bergambar di Ireland, saya dah posing depa tangan.
Ini masa saya ke Medan pun saya depa tangan.








Tengok ni,
Bergambar kat Muzeum 'Monalisa' di Paris pun posing stail lama jugak.
Perhatikan selipar jepun yg saya pakai tu.
Berselipar jepun di bandar Paris.
(Terpaksa-kaki melecet,kasut simpan dlm hbag.Travelg slippers ni mmg saya bawa sokmo dlm hbag)
Ish, kaki tak penting, ni tajuk bab tangan,
Tengok tangan saya!




Bunga Rose di London ni menyelamatkan tangan saya dari mendepa.
Buat buat lah pegang bunga, kalau tidak..Sah lah mendepa juga.
Sebenarnya ada satu lagi photo depan bunga2 ni yg saya depa tangan tapi tak jumpa dah nak cari..Terdelete kot.

Haaa...Kan dah kata,
Dah berjangkit pada anak saya dah.
Dia pun posing mendepa juga.
Dah lah bergambar di sebuah castle kosong di bumi Eropah.
Sebijik macam patung 'orang orang'(Scarecrow)
Sama lah ni Mommy dengan Doter.
Stail sama. Copy paste.
Tak apa lah Anis, kita jadi model gaya sama sampai bila2 k.
Agak agak nya kartun kat Euro Disney ni pun gelak tengok dua beranak ni asyik depa tangan jer...

8 comments:

Maiyah said...

wahh sronok nyer.. nnti sy nk bik gambar tgn camtu pas tu nk buat header

Granny Hani said...

Ini stail dolu dolu ni dik Maiyah, kalau maiyah nak posing, letak tangan macam ultraman gitu..baru kelasss.

Mie said...

Bilalah saya boleh pergi ke Europe tu.. Pernah Ke London dan Tokyo, itu pun disponsor jabatan..

Granny Hani said...

mie,
tak kira lah di sponsor ke apa, janji dah pernah kesana jugak kann...

Ah Win said...

beshnye jenjalan obersi

chekgu Bani Hassim said...

hahaha....tu la posing bighug namenye....
takpe...kalau pose lebih2 org ckp gedix lak kan??
ni pose yg playsafe laa ni... :)

Granny Hani said...

Ahh win,
ada yg best ada yg tak best..hujan emas negeri org...

Granny Hani said...

Chegubanihasssim,
heehehe...yer laaa...'big hug' gitu.dah lah empunya badan bulat cam teddy bear, kena sgt lah tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...